Associació Salut i Familia
Published on Associació Salut i Familia (https://saludyfamilia.es)

Inici >

Notícies

Jornada Buscando el equilibrio [1]

Jornada Buscando el Equilibrio

La Jornada BUSCANDO EL EQUILIBRIO es celebrarà al CaixaForum de Madrid el 10 de Juny 2022 i abordarà la igualtat i la conciliació en els usos del temps des de les perspectives de la corresponsabilitat, la flexibilitat del treball i l’equitat social.

Campanya renda 2021 [2]

L'Associació Salut i Família convida a la ciutadania a marcar la X a la casella 106 destinada a activitats d'interès social en la Declaració de la Renda 2021 per tal de que es destini el 0,7% dels impostos a programes socials que desenvolupen les organitzacions no governamentals.

CELEBREM LA LLIBERTAT DE JACQUELINE [3]

En El Salvador, després de 10 anys i 9 mesos en presó condemnada per temptativa d’avortament i homicidi, Jacqueline ha recuperat la seva llibertat.

DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES 2022 [4]

Davant dels milions de famílies en trànsit a causa del conflicte armat a Ucraïna, Europa està desplegant una resposta solidària sense precedents acollint-les com a refugiades en diversos països.

Taller 'Els Bancs del Temps i les noves tecnologies' [5]

Taller  impartit pel Sr. Josep Maria Llampallas. Responsable de la Plataforma Informàtica dels Bancs del Temps. Es tractarà de les xarxes socials i de la gestió interna de la plataforma dels bancs del temps

veure més [6]

Source URL: https://saludyfamilia.es/ca/home?mini=2021-10

Enllaç
[1] https://saludyfamilia.es/ca/content/jornada-buscando-el-equilibrio
[2] https://saludyfamilia.es/ca/content/campanya-renda-2021
[3] https://saludyfamilia.es/ca/content/celebrem-la-llibertat-de-jacqueline
[4] https://saludyfamilia.es/ca/content/dia-internacional-de-les-fam%C3%ADlies-2022
[5] https://saludyfamilia.es/ca/content/taller-els-bancs-del-temps-i-les-noves-tecnologies
[6] https://saludyfamilia.es/ca/ultimes-noticies