L´Associació Salut i Família organitza una sessió de prevenció de la violència digital sexual contra les dones. Aquesta sessió d’apoderament s’inscriu al programa de prevenció de la violència sexual; en aquesta edició enfocat a làmbit virtual.
Aquesta sessió està impartida per la Sra. Ángelica Cuenca Pérez. Psicòloga especialista en violències sexuals.
La violència digital és una violació dels drets humans de les dones, suposa la viralització de l’abús basat en la imatge i la devaluació de les dones com a éssers humans així com la facilitació de l’exercici i l’apologia de la misogínia. Quan es tracta de violència digital, allò virtual és real.
La normalització de les agressions en entorns digitals reforça, estimula i s’enllaça amb les violències contra les dones al món físic.
Serà dijous, 29 d’octubre a les 11h del matí a través de zoom
Inscripcions: https://us02web.zoom.us/meeting/register/VqIcJPmzRYi4_U4a6YALJQ



